NOTÍCIES

Celebració del 10è Aniversari de la Fundació. Un breu resum de la jornada

El passat divendres,dia 7 de setembre, vam celebrar una emotiva jornada de professors Vedruna al teatre Atlàntida de Vic. Tots junts vam celebrar el desè aniversari de la creació de la Fundació Privada Educativa Vedruna Barcelona. Després d'unes paraules de benvinguda per part de la Presidenta de la Fundació, Montserrat Espinalt i d'uns salutació de Carles Armengol (Secretari adjunt de la Fundació d'Escoles Cristiana de Catalunya), vam veure i escoltar el que ha estat el passat de la Fundació, com és el present i què ens depara el futur al qual ens enfrontem, de la mà de Ramon Rial i de Josep Closa, en nom de l'Equip de Gestió de la Fundació.
(PODEU CLICAR AQUÍ PER LLEGIR EL TEXT QUE ES VA DESENVOLUPAR!).
A continuació, el Dr. Àngel Castiñeira, professor d'ESADE ens va palar sobre el "lideratge educatiu" a través d'una conferència interessant i amena, de la qual ens emportem la lliçó que TOTS els educadors som uns referents clau pels nostres alumnes i també per a la societat. En acabat, un breu aperitiu al Pavelló de l'Escorial

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO QUE ES VA PASSAR.