Situat al centre de la ciutat, el Col•legi Vedruna és una de les escoles amb més història i més arrelada a Terrassa. Des de la seva fundació l´any 1856, ni un sol dia ha deixat de treballar per l´educació dels infants i dels joves. L´antiga escola és ara un centre renovat amb noves instal•lacions, nous equipaments i serveis on es combinen una llarga tradició pedagògica amb una visió actual del que ha de ser l´educació.
El Col•legi Vedruna posa al servei de l´educació els recursos dels avenços tecnològics a través de la digitalització de totes les aules del centre per tal d'aconseguir un desenvolupament integral de la persona. Això es reforça mitjançant les tutories i de l'atenció individualitzada als alumnes, estrategies d´atenció a la diversitat amb grups reduïts de treball i amb l´ajut del departament de psicopedadogia. I tot basant-nos en una relació cordial, senzilla i propera entre tots els membres de la comunitat educativa, amb la intenció de crear un clima d´alegria i d´actituds positives que afavoreixin el conjunt del treball educatiu.

El col•legi Vedruna és un centre, concertat amb el Departament d´Educació de la Generalitat de Catalunya, que imparteix les etapes educatives de:

Educació Infantil
Educació Primària