Immaculada és una escola nascuda el 1928 de la mà de les Germanes Carmelites de la Caritat. Quan l’escola feia 75 anys va passar a formar part de la Fundació Privada Educativa Vedruna Barcelona amb l’objectiu de donar continuïtat a l’obra de Joaquima de Vedruna.

En els inicis va ser una escola femenina, però amb les reformes de la llei General d’educació es va convertir en escola mixta. La finalitat bàsica és la formació integral dels alumnes des d’una òptica cristiana de la vida per tal de contribuir a fer una societat més solidària i justa.

Som un centre concertat per la Generalitat de Catalunya, que imparteix les següents etapes educatives:

Educació Infantil: de 3 a 6 anys

Educació Primària: de 6 a 12 anys

Educació Secundària Obligatòria: de 12 a 16 anys

Com a projectes d’abast destaquem el treball d’educació en valors, la implantació de les noves tecnologies a tots els nivells, el projecte de reutilització, el treball intens en les tutories i la matèria de cultura religiosa, entre d’altres.

Dos de maig 247-251 · 08013 · Barcelona
immaculadabarcelona@vedruna.org